Dla nas ciągły rozwój produktów od ponad 130 lat to coś więcej niż tylko obietnica. Jakość stanowi dla nas najwyższy priorytet.
Każdego dnia stawiamy sobie poprzeczkę coraz wyżej, aby wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Dotyczy to także naszych opakowań, które mają odzwierciedlać profesjonalizm i wysoką jakość.
Nasze nowe opakowania mają prosty i przejrzysty design koncentrujący się na najważniejszych elementach na przodzie etykiety. Nasze nowe opakowania mają prosty i przejrzysty design koncentrujący się na najważniejszych elementach na przodzie etykiety:
Opisy produktów zostały skrócone i ograniczają się do najważniejszych właściwości. Obok nazwy produktu widnieje informacja o stopniu połysku. Dla jeszcze lepszego rozróżniania produktów przewidziano miejsce na oznaczenie koloru i struktury ziarna.
Aby stworzyć wizerunek, który przekazywałby informacje o naszej jakości, stawiamy na prostą oprawę graficzną i zastosowanie kolorów, które zostały już wcześniej przypisane do danego produktu.
Informacje na odwrotnej stronie są podzielone według języków i zawierają wszystkie informacyjne dotyczące przetwarzania i obchodzenia się z produktem. Inne właściwości techniczne zostały przedstawione w formie tabeli.
Dzięki redukcji i uporządkowaniu tekstów na etykietach oraz podzieleniu ich na grupy językowe, są one zrozumiałe nie tylko dla klientów niemieckojęzycznych.
Nowy projekt zapewnia wartość rozpoznawczą dla obecnych krajów sprzedaży oraz stwarza przestrzeń dla potencjalnych dodatkowych języków.
Poniżej znajdują się nowe znaki jakości i piktogramy, które pomagają w wizualnej identyfikacji danego produktu (stan na 1 marca 2022 roku). Stały rozwój asortymentu produktów Brillux wymaga również ciągłego doskonalenia stosowanych oznaczeń.